Johdanto
Tässä ohjeessa kerromme kuinka voit yhdistää ilmaiseksi kaksi tai useampaa pdf-tiedostoa yhdeksi tiedostoksi käyttämällä Adobe Acrobat ohjelmaa.
Esivaatimukset
- Selain
Vaiheittaiset ohjeet
Vaihe 1: Adobe Acrobatilla PDF-tiedostojen yhdistäminen
Mene osoitteeseen https://www.adobe.com/fi/acrobat/online/merge-pdf.html
Valitse Adoben sivuilla Valitse tiedostot.
Valitse PDF-tiedostot jotka haluat yhdistää ja paina avaa.
Nyt voit muokata PDF-tiedostojen järjestystä raahaamalla. Listalla ylin oleva tiedosto tulee ensimmäiseksi yhdistetyssä PDF-tiedostossa.
Voit lisätä PDF-tiedostoja ylhäällä olevasta painikkeesta (Katso kuva) .
Voit myös poistaa PDF-tiedostoja, menemällä hiirellä tiedoston kohdalle ja painamalla oikealle tulevaa roskakorin kuvaa.
Kun olet valmis paina Yhdistä painiketta.
Tiedostojen yhdistäminen alkaa
1.1. Lataa yhdistetty PDF-tiedosto
Voit nyt ladata yhdistetyn PDF-tiedoston painamalla Lataa painiketta.
UKK (Usein kysytyt kysymykset)
Mikä on Adobe Acrobat?
Adobe Acrobat on Adobe Systemsin tekemä ohjelma, jolla pystyt muokkaamaan ja lukemaan PDF-tiedostaja.
Kuinka monta tiedostoa voin yhdistää?
Adobe Acrobat mahdollistaa 1500 sivun yhdistämisen. Voit yhdistää enintään 100 erillistä tiedostoa , ja kukin yksittäinen tiedosto voi sisältää enintään 500 sivua.
Yhteenveto
Olet nyt onnistuneesti yhdistänyt kaksi tai useampaa PDF-tiedostoa!