Kuinka Yhdistää PDF-Tiedostoja

Johdanto

Tässä ohjeessa kerromme kuinka voit yhdistää ilmaiseksi kaksi tai useampaa pdf-tiedostoa yhdeksi tiedostoksi käyttämällä Adobe Acrobat ohjelmaa.


Esivaatimukset

  • Selain

Vaiheittaiset ohjeet

Vaihe 1: Adobe Acrobatilla PDF-tiedostojen yhdistäminen

Mene osoitteeseen https://www.adobe.com/fi/acrobat/online/merge-pdf.html

Valitse Adoben sivuilla Valitse tiedostot.

Valitse PDF-tiedostot jotka haluat yhdistää ja paina avaa.

Nyt voit muokata PDF-tiedostojen järjestystä raahaamalla. Listalla ylin oleva tiedosto tulee ensimmäiseksi yhdistetyssä PDF-tiedostossa.

Voit lisätä PDF-tiedostoja ylhäällä olevasta painikkeesta (Katso kuva) .

Voit myös poistaa PDF-tiedostoja, menemällä hiirellä tiedoston kohdalle ja painamalla oikealle tulevaa roskakorin kuvaa.

Kun olet valmis paina Yhdistä painiketta.

Tiedostojen yhdistäminen alkaa

1.1. Lataa yhdistetty PDF-tiedosto

Voit nyt ladata yhdistetyn PDF-tiedoston painamalla Lataa painiketta.


UKK (Usein kysytyt kysymykset)

Mikä on Adobe Acrobat?

Adobe Acrobat on Adobe Systemsin tekemä ohjelma, jolla pystyt muokkaamaan ja lukemaan PDF-tiedostaja.

Kuinka monta tiedostoa voin yhdistää?

Adobe Acrobat mahdollistaa 1500 sivun yhdistämisen. Voit yhdistää enintään 100 erillistä tiedostoa , ja kukin yksittäinen tiedosto voi sisältää enintään 500 sivua.


Yhteenveto

Olet nyt onnistuneesti yhdistänyt kaksi tai useampaa PDF-tiedostoa!


Ohjeen lähdekoodi

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *